Onze werkwijze


Een duidelijke werkwijze met een transparant verhaal. Dit is waar Goody Ads voor staat. Aan de hand van onze (SMART) werkwijze bereiken wij de doelen van onze klanten.

Goody Ads werkt volgens het SMART-model


Specifiek


Aan de hand van ons vooronderzoek kijken wij welke marketingmiddelen wij kunnen inzetten. Uw budget speelt hierin een belangrijke rol. Het zo efficiënt mogelijk inzetten van uw budget is dan ook een vereiste van ons. Een specifiek doel is duidelijk afgebakend en biedt houvast tijdens de campagne.

Meetbaar


Aan de hand van data die uw campagne ons ‘geeft’ sturen we bij. Keiharde feiten! Door al deze tests kunnen wij blijven aanscherpen en verbeteren.


Acceptabel


Doelen vormen de basis van een campagne. Deze doelen moeten wel acceptabel zijn in termen van inzet en investering. Binnen uw budget denken wij mee en zo komen wij tot een goede verhouding tussen kosten en rendement.

Realistisch


Hoe groot je doelen ook zijn, het is altijd belangrijk om realistisch te blijven. Bij het opstellen van een doelstelling spelen de potentie van de markt en de aanwezige concurrentie een belangrijke rol. Op basis van het marktonderzoek kan bepaald worden wat aan de hand van uw budget en de beschikbare tijd een realistisch doel is.


Tijdsgebonden


Een doel is niet concreet voor een uiterste datum op te nemen. Bij een online marketingcampagne is dit vaak een datum waarop een evaluatie plaatsvindt. Bij het ontwikkelen van een website is deze datum de deadline voor het afronden van het project.


Direct antwoord op je vraag!


Bert Vroegindeweij
Online marketeer

010 – 26 13 606

Ben je benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder met het beantwoorden van je vragen!